CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday

asalamualikum

Astafirunllahalazim...

kepada hamba ALLAH yg merasakan hubungan nya merasa tergugat d atas cerita aku d dalam blog ini...aku minta maaf bnyk2...aku tidak berniat utk meroskan hubungan kamu berdua... malah aku berasa bangga dan gembira kerana kamu dapat memberi cinta yg sbnrnya..aku cuma hmba ALLAH yg lemah tiada kekuatan untk menghalang atau merncng... yg baik datngnya dari ALLAH yg buruk datang nya dari aku..
sekarng aku telah menemui seseorng insan untk d jdikan isteri cuma ALLAH yg menentukan jodoh kami..

masyaALLAH...
kerana cinta manusia alpa dan lupa tentang hukum akam.. aku tidak akan merampas apa yg telah kau miliki.. kerana aku tahu itu bukan hak aku mahu pun kau.. semua telah d rancang sblm ALLAH menurunkan roh ke dalam rahim ibu.. aku tidak tahu apa yg akan belaku d masa depan mahupun kau jugak tidak tahu apa yg akan belaku.. jestru itu kalau itu jalan terbaik buat hbungn kamu..terserah kerana ALLAH yg menilai baik dan buruk umat Nya di ahir zaman..wallah'
kalau kerana cinta kau snggup putuskan sahabat...itu umpama kau putuskan saudara kau sendiri...

3 golongan manusia yg tidak d terima taubat nya
-org y kekal minum arak dan berjudi
-org yg derhaka kepada org tua
-org yg memutuskan silaturahim antara saudara islam dan tidak menegur saudara nya                       sendiri selama 3  hari berturut-turut

jikalau kau takut kehilangn si dia yg kau suka dan cinta itu..kau nikahi lah dia dengan seikhlas nya dan dirikan masjit yg telah d haruskan dalam agama...

BERINGAT LAH WAHAI SAHABAT 


cinta yg paling mulia adalah cinta kepada ALLAH yg mencipta setiap kejadian.. kta cintailah ALLAH insyaALLAH... kalau kau yakin kepada ALLAH kau akan mrasa yakin dalam perhubungan kau dan si dia...lagipun kau akan jdi Imam kepada isteri dan anak2 kau suatu hari kelak.. beringat lah wahai sahabat..

0 comments:

Post a Comment