CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday

adik BERADIK pulak......nak tahuuuuu???.....

dalam fmly aku cuma ada 2 adik beradik...my bro nama ADIB....nama panggilan xpayah lah tauuu... umur dah menjangkau 27 tahun tp blm ada kerja yg tetap... tu lah maslah my bro ni...telalu memilih bila nak kerja.xnak yg terdedah dengan mata hari lah,x nak kerja yg berat2 lah... setiap malam jd kelawar man...siang membuta sama lah gak aku ni...hehehehehe... dia pernah mencuba bermacam2 pekerjaan tp satu pun xda yg lekat...tu lah fatur pemilih sangat...ish...ish..ish... sebelum angkat remaja aku dan bro selalu betelingkah,bertengkar xda kesefahaman langsung waima apa2 yg d buat mesti ada pembangkang.... tp sekarng dah ok lah.. my bro ni sifat dia lemah lembut..bukat bermksut dia lelaki patah... dia ttp lelaki yg asli cuma sifat je.. dia minat bahgian masak2 al maklumlah ekot rentak mak...setiap masakn yg di masak msti aku makan,xkan menolak hingga menjilat jari kaki..hehehehe tu dah melampau... kalau nak merasa masakan my bro bekenalan lee sama si bieee ni... walau apa pun abang tetap abang d dunia mahupun ahirat... kata org tua air d cincng tak akan putus...tu org kata bukan aku yg kata...pepatah aku pulak, angin kentut kalau d cincng tak kan putus bau yg merebak kepelusuk ruanggan.. walaupun harum ttp d sedut juga kan...(lah kan kita nak bernafas tpksa lah kita hidu wlupun lubang hidung d ttp bau tuuuuuut ttp melekat jugak....

0 comments:

Post a Comment